svētdiena, 2012. gada 26. februāris

darbs un attiecības





Tātad strādāju Maximā, un papildus tam vēl mācos. Katru dienu ceļos 5.30 un pēc darba esmu spējīga tikai paēst,nomazgāties un dotos gulēt. Protams,ka mans vīrietis ar to nav apmierināts, saka, ka man jāiet prom no darba. Bet to atļauties nevaru, jo no algas maksāju studiju maksu.

Teicu, ka centīšos mainīt šo situāciju, bet pagaidām nekas nesanāk,visvairāk jau paņem to spēku tās tantes,kas veikalā ir neapmierinātas.

Ko JÅ«s ieteiktu?

Vai Jums ir sadalīti kaut kādi mājas darbi, nu kā Jums tas viss notiek?

Negribas gan pazaudēt darbu, gan arī darba dēļ bojāt attiecības, jo mans vīrietis strādā fizisku darbu,un viņam pietiek gan spēks,gan laiks priekš mājas darbiem,gan arī priekš manis..

Nu jau vairs nezinu, vai mīlu, sākums škita skaists, bet tagad negatīvo emociju ir daudz vairāk nekā pozitīvo un izskatās, ka neko nevar darīt, lai uzlabotu situāciju.Esmu jau mēģinājusi netaisīt ēst, tad viņš ēd čipsus vai sāļos riekstiņus, saka, ka es esmu neiejūtīga, ka mērdēju viņu badā (pats negrib iemācīties neko gatavot, esmu piedāvājusi pamācīt,parādīt), dažreiz skien pie mammas, bet vis trakākais ir tas, ka visiem draugiem sūdzās, cik es esot slikta un tie tādi paši - saka, tev gan nekam nederīga draudzene, meklē labāku.

tad lai meklē labāku, ja jau tāda attieksme, bet es gan darītu tā, ka lai ēd vien tos savus čipšus un sāļos riekstiņus, gan apriebsies. tā ir sava veida iespītēšanās un rakstura parādīšana. redz tu man netaisi es pats ar netaisīšu, nostāda sevu upura lomā. ja jau tā loma tik traki patīk, tad lai sēž tur ar!

Man pa dienu darbs, vakaros skola, katru dienu izņemot piektdienas līdz pus10, tad draugs brauc man pakaļ.

Draugs tagad pats mājās ēd, jo es paēdu skolā, netaisos viņam vēl vakarā gatavot, pats pieaudzis un rokas pie pēcpuses nav pieaugušas.

Nu mājas tīrīšana vēl mums nekā nesokas, bet drēbes gan viņš izmazgā - māk ieslēgt veļasmašīnu un izkarināt veļu žāvēties. Kad māja izskatīsies briesmīga, tad gan jau abi tīrīsim, bet tā kā neviens nav mājās pa dienu, nav kas pievārta. :-D

Ja man viss mājās būtu jādara vienai vai vēl ēst jātaisa, tad ar visām mantām izliktu no mājas.

Es pateiktu tā, ja viņam kaut kas nepatīk, lai sāk pelnīt vairāk, lai nav tādos darba zirga apstākļos jādzīvo.

Nu es mācos un strādāju, ceļos 6, mājās ap 19.00 vakarā esmu, protams, nogurusi, citreiz vēl skolai mājas darbi jādara utt.,tāpēc jau sūdzos...

Nu un nav jau mans dzīvoklis, bet viņa, citādāk jau būtu šo izlikusi ārā.

Mežāze, vel jau pastav paeshana arpus majas, saki, lai panjem ko gatavu no veikala vai kadas estuves, ta pasha Lidinja pusdienu komplektaa par 2 Ls kaarbinjaa. :) vai paskataas ko gatavu nu jopcik :) ievies metodi, ka gatavojat tikai brivdienas - uzvarat lielu zupas katlu prieksh 3 dienam un sagatvojat kadu otro abi kopaa. Un nekada gadijumaa tu viena! Lai vinjs tev palidz - griezh, mizo, smalcina - dajebko dara - kaut traukus palidz mazgat ja taa grib est!

Kad brivdienu sagatvotais ediens izests, var iepirkt gatavu produkciju no rimi vai kadas estuves! Auzu parslu zupua ar pienu no rita aiznjem 10 minutes!

Source: http://cosmo.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru