ceturtdiena, 2012. gada 8. marts

ko darīt, kad liekas, ka ir bezizeja?





būšu pateicīga par jebkādu ideju, ko man ieteiksiet.

laikam būs pirmais negatīvais stāstas par arzemēm!

tātad es mācos dānijā, tā kā tas jau ir zināms dzīvošana dānija ir ļoti dārga, tāpēc esmu nonākusi diezgan neapskaužamā situācija, kad liekas, ka vienīga izeja ir atgriezties mājas, a to tiešām tik ļoti nevēlos!

uz doto brīdi mani uztur mamma ( bet viņai ir radušās veselības problēmas un līdz ar to man ir jadomā kā sākt sevi uzturēt) mācos universitātē pirmo gadu, macības ļoti patīk un padodās, bet nevaru atrast darbu, staigāju pa kantoriem prasīju ''part -time job'', bet nekā! es sūtījusi pieteikumus uz visiem sludinājumiem, kas vien redzēti, mācos arī dāņu valodu, pirmais līmenis ir pabeigts, tagad esmu otrajā.

un jūtos izmisusi, jo nezinu vairs, ko darīt idejas vairs nav.

jo arī kredītu es dabūt nevaru ( arī tādas iespējas es izskatīju)

Source: http://www.pajauta.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru