trešdiena, 2012. gada 15. februāris

Maģistra studijas + darbs = Jūsu pieredze?





Iestājos RISEBā maģistros, domu un pārdomu ir daudz, bet kopsavilkuma jautājums varētu būt šāds: kā Jūs savienojiet maģistru ar pamatdarbu, cik tas ir grūti, ar ko vismaz Jums atšķiras bakalaurs no maģistra sarežģītības un laika ieguldīšanas ziņā? Vai ir tik grūti, kā man šķiet?

Man skaitās – klātienes vakara nodaļa. Un man ir reāli bail, ka es neizturÄ“Å¡u. Jo mācÄ«bas ir risreiz nedēļā, pietam, trÄ«s dienas pÄ“c kārtas. Papildus tam, man ir pamatdarbs, par kuru pÄ«kstu, ka gribu iet projām, tāpÄ“c arÄ« mÄ“Ä£inu celt savu kvalifikāciju. Un vÄ“l papildus mācÄ«bām un pamatdarbam ar ofisa grafiku man vÄ“l ir viens projektiņš, kurÅ¡ aizņems kādus 3 – 4 mÄ“neÅ¡us. Bakalauru pabeidzu jau seÅ¡us gadus atpakaļ, un tad paralÄ“li nestrādāju visu laiku, bet tikai piestrādāju. Bijis arÄ« periods ar visādiem kursiem un papildus darbu pa vakariem, bet to periodu es neizturÄ“ju ilgāk par pusgadu, aizgāju no papilddarba. Bail pamest arÄ« maÄ£istrus, Ä«paÅ¡i , ka paÅ¡ai par studijām ir jāmaksā.

Jā Jums izdevās / izdodas savienot darbu ar studijām vakarā? Vai pietiek atliek laiciņš sev?

Un, var jau būt, ka jautājums debils, bet vai maģistra studijas ļoti atšķiras no bakalaura? Kā Jums ir ar ieskaitēm, eksāmeniem utt.? Mani drusciņ pārsteidz, ka RISEBā, kur iestājos, nav sesijas kā tādas, bet, cik teica metodiķe, lekcijas, kaut kādi semināri, tad eksāmeni. Vai kādai tā arī ir gadījies?

Source: http://cosmo.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru