sestdiena, 2012. gada 11. februāris

Viegls darbs mājās. Peļņa no 3000 eiro mēnesī.





Dēļ paša godīguma un sirdsapziņas es samaksāju katram lietotājam tolaik pa 15 centiem, un tas atmaksājās. Tagad pēc 2 gadiem esmu pabijis ārzemēs (protams Lietuvu un Igauniju neskaitās). Esmu pabijis ASV, Kostarikā, Gvatemalā, Azoru salās, Karību salās un daudzkur Eiropā. Teikšu Jums tā, tagad es īrēju trīsistabu dzīvokli Rīgas centrā viens pats, ik mēnesi dodu naudu vecākiem (kaut arī viņi neatbalsta manu nodarbošanos un uzskatus), braukāju ar 2005. gada Audi, un ja sanāks tad, iespējams, pēc pāris mēnešiem nopirkšu divistabu dzīvokli klusākā rajonā. Es nenožēloju ka ieguldīju mēnešus ar aktīvu rakstīšanu blogos - beidzot tas atmaksājās.

Es uz bomziga pramja kkur Baltijas valstu tuvuma, uz klaaja, tapec, ka kajite bija parak darga.

Veciit, tev paradit kaa jaizskatas tai dziivei, ko tu tur raksturo? Rakstit tu maaki, keries pie darisanas, nevis nodarbojies ar novecojusu monzyu

Source: http://www.webmeistari.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru